Skelbimų paieška
|
Marketingo valdymo pagrindaiSkelbimo nr. 23965, įdėtas: 2010-10-12 · Perskaitė: 1155
Skelbimas nebegalioja.
Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos Marketingo valdymas (Marketing Management, th editon) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis Marketingo valdymo pagrindų leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus. Turinys I DALIS: Marketingo valdymo samprata SKYRIUS Marketingas dvidešimt pirmajame amžiuje MARKETINGO SVARBA MARKETINGAS IR JO SRITYS Kas yra marketingas Mainai ir sandoriai Marketingo tipai Rinka ir marketingo specialistai ĮMONĖS ORIENTACIJOS Gamybos orientacija Prekės orientacija Pardavimo orientacija Marketingo orientacija Holistinio marketingo orientacija PAGRINDINĖS MARKETINGO SĄVOKOS, KRYPTYS IR UŽDAVINIAI Pagrindinės sąvokos Marketingo valdymo uždaviniai SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Marketingo strategijų ir planų kūrimas bei įgyvendinimas MARKETINGAS IR VARTOTOJUI TEIKIAMA VERTĖ Vertės teikimas Vertės grandinė Kompetencija Holistinis marketingas ir vartotojiška vertė STRATEGINIS PLANAVIMAS ĮMONĖJE IR JOS PADALINIUOSE Įmonės misijos apibrėžimas Strateginių verslo vienetų sudarymas Augimo galimybių įvertinimas Organizacija ir jos kultūra STRATEGINIS VERSLO VIENETO PLANAVIMAS Verslo misija SSGG analizė Tikslų formulavimas Strategijos formulavimas Programos formulavimas ir diegimas Grįžtamasis ryšys ir kontrolė MARKETINGO PLANO TURINYS MARKETINGO PLANO ĮVERTINIMAS Marketingo rodiklių naudojimas Marketingo plano efektyvumo įvertinimas Pelningumo analizė SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Rinka, rinkos paklausa ir marketingo aplinka VIDINĖS BEI IŠORINĖS INFORMACIJOS RINKIMAS, TYRIMAS IR ĮTAKA MARKETINGO SPRENDIMAMS Vidaus dokumentai Išorinės marketingo informacijos sistema Marketingo tyrimų sistema PROGNOZAVIMAS IR PAKLAUSOS ĮVERTINIMAS Kurią rinką vertinti Paklausos įvertinimas Įmonės paklausa ir pardavimo apimties prognozės Esamos paklausos įvertinimas Paklausos prognozavimas MAKROAPLINKOS TENDENCIJOS IR JĖGOS Demografinė aplinka Ekonominė aplinka Socialinė-kultūrinė aplinka Gamtinė aplinka Technologinė aplinka Politinė-teisinė aplinka SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai II DALIS: Santykiai su vartotojais SKYRIUS Vartotojiškos vertės kūrimas, pasitenkinimas ir lojalumas VERTĖS IR JOS POVEIKIO VARTOTOJUI NUSTATYMAS Vartotojo suvokiama vertė Bendras vartotojų pasitenkinimas Pasitenkinimo įvertinimas Prekės ir aptarnavimo kokybė ILGALAIKĖS VARTOTOJO VERTĖS DIDINIMAS Vartotojo pelningumas ir konkurencinis pranašumas Ilgalaikės vartotojo vertės vertinimas Vartotojiška vertė SANTYKIŲ SU VARTOTOJAIS PALAIKYMAS Vartotojų pritraukimas, saugojimas ir auginimas Lojalumo kūrimas Vartotojų nelojalumo mažinimas Stiprių santykių su vartotojais formavimas Vartotojų duomenų bazės. Duomenų bazių marketingas SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Vartotojų rinka KAS LEMIA VARTOTOJO ELGSENĄ? IŠORINIAI VARTOTOJŲ ELGSENOS VEIKSNIAI Kultūriniai veiksniai Socialiniai veiksniai Asmeniniai veiksniai VIDINIAI VARTOTOJŲ ELGSENOS VEIKSNIAI Pagrindiniai psichologiniai veiksniai PENKIŲ ETAPŲ MODELIS Problemos pripažinimas Informacijos paieška Alternatyvų įvertinimas Pirkimo sprendimo priėmimas Elgsena po pirkimo SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Įmonių rinka KAS YRA ORGANIZACIJOS PIRKIMAS? Įmonių rinka ir vartotojų rinka: skirtybės ir tapatybės Institucijų ir organizacijų rinkos Pirkimo situacijos Sistemų pirkimas ir pardavimas PIRKIMO PROCESO DALYVIAI ĮMONIŲ RINKOJE Pirkimo centras Veiksniai, darantys įtaką pirkimo centrui Nusitaikymas į pirkimo centrą VERSLO KLIENTAI IR PIRKIMO PROCESO ETAPAI Problemos nustatymas Bendras poreikio apibūdinimas ir prekės savybių nustatymas Tiekėjo paieška Prašymas pateikti pasiūlymą Tiekėjo pasirinkimas Nuolatinių užsakymų nustatymas Rezultatų peržiūra Verslo santykiai: rizika ir oportunizmas SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Rinkos segmentų ir tikslinių rinkų nustatymas RINKOS SEGMENTAVIMO LYGIAI Tikslinis marketingas Nišos marketingas Vietos marketingas Individualus marketingas Rinkos segmentavimo būdai VARTOTOJŲ IR GAMINTOJŲ RINKŲ SEGMENTAVIMAS Vartotojų rinkų segmentavimas Gamintojų rinkų segmentavimas TIKSLINĖS RINKOS PASIRINKIMAS Efektyvaus segmentavimo kriterijai Rinkos segmentų įvertinimas ir pasirinkimas Papildomi aspektai SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai III DALIS. Stiprių prekės ženklų kūrimas SKYRIUS Prekės ženklo vertės kūrimas KAS YRA PREKĖS ŽENKLO VERTĖ? Prekių ženklų svarba Prekės ženklo objektai Prekės ženklo vertė Prekės ženklo pažadas PREKĖS ŽENKLO VERTĖS KŪRIMAS Prekės ženklo atributų pasirinkimas Holistinio marketingo kūrimas Kaip sukelti antrines asociacijas PREKĖS ŽENKLO VERTĖS VERTINIMAS Prekės ženklo auditas Prekės ženklo tyrimas Prekės ženklo vertinimas PREKĖS ŽENKLO VERTĖS VALDYMAS Prekės ženklo stiprinimas Prekės ženklo atnaujinimas Prekės ženklo krizė PREKĖS ŽENKLO STRATEGIJOS Prekės ženklas: suteikti ar nesuteikti? Prekės ženklo išplėtimas Prekių ženklų portfeliai SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Pozicionavimas ir konkuravimo strategijos POZICIONAVIMO STRATEGIJOS KŪRIMAS IR VYSTYMAS Konkurencinio pranašumo įgijimas Išskirtinumai ir tapatybės Pozicijos kūrimas Išskirtinumų ir tapatybių pasirinkimas Tapatybių ir išskirtinumų kūrimas DIFERENCIACIJOS STRATEGIJOS Prekės diferenciacija Paslaugų diferenciacija Personalo diferenciacija Paskirstymo kanalų diferenciacija Įvaizdžio diferenciacija KONKURENCINĖS JĖGOS IR KONKURENTAI Konkurentų nustatymas Konkurencijos pramonės šakoje sąvoka Kas yra konkurencinė rinka KONKURENTŲ ANALIZĖ Strategijos Tikslai Stiprybės ir silpnybės Konkurentų pasirinkimas KONKURAVIMO STRATEGIJOS Rinkos lyderio strategijos Rinkos persekiotojų ir sekėjų strategijos Rinkos sekėjo strategijos Nišų užpildytojų strategija Orientacijos į vartotojus ir konkurentus derinimas SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai IV DALIS: Rinkos pasiūlymų formavimas SKYRIUS Prekės strategija ir marketingas prekės gyvavimo ciklo stadijose PREKIŲ SAVYBĖS IR KLASIFIKACIJA Prekės lygmenys Prekių klasifikavimas PREKIŲ ASORTIMENTAS Prekių asortimento analizė Prekių asortimento ilgis Prekių asortimento atnaujinimas, plėtimas ir trumpinimas PAKAVIMAS, ŽENKLINIMAS, SUTARTINĖS GARANTIJOS IR PREKIŲ GARANTIJOS Pakavimas Ženklinimas Sutartinės garantijos ir prekių garantijos NAUJŲ PREKIŲ VALDYMAS Naujų prekių sėkmės ir nesėkmės priežastys Naujos prekės kūrimas NAUJOS PREKĖS PRIPAŽINIMO PROCESAS Pripažinimo proceso etapai Pripažinimo proceso veiksniai MARKETINGAS SKIRTINGOSE PREKĖS GYVAVIMO CIKLO STADIJOSE Prekės gyvavimo ciklas Marketingo strategijos: Įvedimo stadija ir pionieriaus pranašumas Marketingo strategijos: augimo stadija Marketingo strategijos: brandos stadija Marketingo strategijos: smukimo stadija Prekės gyvavimo ciklo koncepcijos kritika SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Paslaugų kūrimas ir valdymas PASLAUGŲ POBŪDIS Paslaugų kategorijos Išskirtinės paslaugų savybės PASLAUGŲ MARKETINGO STRATEGIJOS Paslaugų diferenciacija Paslaugos prekės ženklo strategijos kūrimas PASLAUGŲ KOKYBĖS VALDYMAS Klientų lūkesčiai Geriausi paslaugų kokybės valdymo metodai PREKĘ PALAIKANČIŲ PASLAUGŲ VALDYMAS Klientų poreikių nustatymas ir tenkinimas Aptarnavimo po pardavimo strategija SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Kainų strategijos ir programų kūrimas KAINOS SAMPRATA Kaip įmonės nustato kainas Vartotojų psichologija ir kainos KAINOS NUSTATYMAS etapas: kainodaros tikslų nustatymas etapas: paklausos nustatymas etapas: sąnaudų skaičiavimas etapas: konkurentų sąnaudų, kainų ir pasiūlymų analizė etapas: kainos nustatymo metodo pasirinkimas etapas: galutinės kainos pasirinkimas KAINOS PRITAIKYMAS Geografinė kainodara Kainų nuolaidos ir išmokos Skatinimo kainodara Diferencijuotoji kainodara Prekių asortimento kainų nustatymas KAINŲ POKYČIŲ INICIJAVIMAS IR ATSAKAS Į JUOS Kainų mažinimo inicijavimas Kainų kėlimo inicijavimas Reakcija į kainų pokyčius Atsakas į konkurentų kainos pokyčius SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai V DALIS: Vertės perdavimas SKYRIUS Vertės grandinės ir marketingo kanalų kūrimas bei valdymas MARKETINGO KANALAI IR VERTĖS GRANDINĖ Kanalų svarba Vertės grandinės MARKETINGO KANALŲ VAIDMUO Kanalų funkcijos ir srautai Kanalo lygiai Paslaugų sektoriaus kanalai KANALŲ KŪRIMO SPRENDIMAI Kanalo teikiamas paslaugas apibūdinantys veiksniai Tikslų ir apribojimų nustatymas Alternatyvių kanalų nustatymas Pagrindinių alternatyvų įvertinimas KANALŲ VALDYMO SPRENDIMAI Tarpininkų pasirinkimas Tarpininkų mokymas Tarpininkų motyvacija Tarpininkų įvertinimas Kanalo struktūros modifikavimas ORGANIZACINĖS MARKETINGO KANALŲ SISTEMOS Vertikaliosios marketingo sistemos Horizontaliosios marketingo sistemos Daugiakanalės marketingo sistemos Konfliktai, bendradarbiavimas ir konkurencija Teisiniai ir etiniai tarpininkų santykiai ELEKTRONINĖS KOMERCIJOS MARKETINGAS Tikrosios internetinės įmonės Fizinės ir internetinės įmonės SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Mažmeninės prekybos, didmeninės prekybos ir logistikos valdymas MAŽMENINĖ PREKYBA Mažmenininkų tipai Mažmenininko marketingo sprendimai Mažmeninės prekybos tendencijos MAŽMENININKŲ PREKĖS IDENTIFIKAVIMAS Mažmenininkų prekės ženklai Mažmenininkų prekės ženklų keliamas pavojus DIDMENINĖ PREKYBA Didmeninės prekybos augimas ir tipai Didmenininkų marketingo sprendimai Didmeninės prekybos tendencijos MARKETINGO LOGISTIKA Integruotosios logistikos sistemos Marketingo logistikos tikslai Marketingo logistikos sprendimai Marketingo logistikos pamokos SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai VI DALIS: Vertės komunikacijos valdymas SKYRIUS Integruotosios marketingo komunikacijos kūrimas ir valdymas MARKETINGO KOMUNIKACIJOS ELEMENTŲ VAIDMUO Marketingo komunikacijos elementai ir prekės ženklo vertė Marketingo komunikacijos modeliai EFEKTYVIOS KOMUNIKACIJOS PLANAVIMAS Tikslinės auditorijos nustatymas Komunikacijos tikslų apibrėžimas Pranešimo kūrimas Komunikacijos kanalai Marketingo komunikacijos biudžeto nustatymas MARKETINGO KOMUNIKACIJOS ELEMENTŲ PASIRINKIMAS Marketingo komunikacijos elementų savybės Marketingo komunikacijos elementų derinimas Komunikacijos elementų efektyvumo vertinimas INTEGRUOTOSIOS MARKETINGO KOMUNIKACIJOS VALDYMAS Elementų koordinavimas Integruotosios marketingo komunikacijos diegimas SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Masinės komunikacijos valdymas REKLAMOS PROGRAMOS KŪRIMAS IR VALDYMAS Tikslų nustatymas Reklamos biudžeto nustatymas Reklamos kampanijos kūrimas Reklamos priemonių sprendimai ir veiksmingumo vertinimas PARDAVIMO SKATINIMAS Pardavimo skatinimo tikslas Pagrindiniai sprendimai RENGINIAI IR POTYRIAI Renginių tikslai Pagrindiniai sprendimai RYŠIAI SU VISUOMENE Marketingo ryšiai su visuomene Pagrindiniai marketingo ryšių su visuomene sprendimai SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai SKYRIUS Asmeninės komunikacijos valdymas TIESIOGINIS MARKETINGAS Tiesioginio marketingo nauda Tiesioginis siuntimas paštu Marketingas naudojant katalogus Telemarketingas Kitos tiesioginio marketingo priemonės INTERAKTYVUSIS MARKETINGAS Interaktyviojo marketingo nauda Patrauklios interneto svetainės kūrimas Reklaminiai skelbimai ir rėmimas internete Internetinio marketingo gairės Pardavimo personalo formavimas Pardavimo personalo tikslai ir strategija Pardavimo personalo struktūra Pardavimo darbuotojų skaičius Kompensacijos pardavimo darbuotojams PARDAVIMO PERSONALO VALDYMAS Pardavimo darbuotojų pritraukimas ir atranka Pardavimo darbuotojų mokymas ir priežiūra Pardavimo darbuotojų rezultatyvumas Pardavimo darbuotojų motyvavimas Pardavimo darbuotojų vertinimas ASMENINIO PARDAVIMO PRINCIPAI Derybos Santykių marketingas SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai VII DALIS: Sėkmingų ilgalaikių santykių kūrimas SKYRIUS Marketingo valdymas pasaulio ekonomikoje PASAULINIO MARKETINGO VALDYMAS Ar pradėti veiklą pasaulinėje rinkoje Į kurias rinkas įžengti Kaip įžengti į rinką Kokį marketingo kompleksą pasirinkti VIDINIS MARKETINGAS Marketingo padalinio darbo organizavimas Ryšiai su kitais padaliniais MARKETINGO PROCESŲ VALDYMAS Įvertinimas ir kontrolė Efektyvumo kontrolė Strategijos kontrolė SKYRIAUS SANTRAUKA Šaltiniai Žodynėlis ISBN: Puslapių skaičius: psl. Išleidimo metai: Viršelis: Minkštas Barkodas: Formatas: x cm Autorius: Philip Kotler, Kevin Lane Keller Vertėjas: Vilma Kačerauskienė Redaktorius: moksl. red. prof. dr. Regina Virvilaitė, doc. dr. Jurgita Stravinskienė (Paskelbta iš skelbimų svetainės Skelbiam.info) *** Skelbimo nebegalioja, prašome jį ignoruoti. Kiti skelbimai iš kategorijos "Muzika, filmai, knygos"
Kiti skelbimai... |
KontaktaiSkelbimo galiojimas pasibaigęs.
|